Odpowiedzi

Dziś 1. część pytań, o blogu jutro o mnie :) Możecie jeszcze zdawać pytania klik ! I dziękuje za tyle komentarzy w poprzednim poście.



BLOG:

1. jak zaczęłaś swoją przygodę z blogowaniem ?
Weszłam na blog Honey i też chciałam spróbować pisać. A jak zobaczyłam blog ANKYLS to już mowie, muszę mieć bloga :)
2. Co Cię natchnęło do założenia bloga ??
Byłam ciekawa jak to jest i chciałam dodawać tu zdjęcia, aby moje koleżki i inni  mogły je oglądać.
3. Od kiedy piszesz bloga?
O ile dobrze pamiętam od 25 lutego 2011. Dziś urodziny
4 .Skąd nazwa bloga? 
Zaczęło się chyba od wymyślenia nazwy na e-mail. Nie wiedziałam co napisać , więc główkowałam. Powstało model i drink, czyli model drinka XD I tak zostało do dziś.
5. Dl. nazwa ModelDrink ? 
Nie wiem tak po prostu wymyśliłam

6. Czy jesteś smutna jak nikt nie komentuje ?
Jestem :( Bardzo się cieszę jak ktoś mnie odwiedza i komentuje. Wtedy wiem,że moja praca się nie marnuje. 
7. Czym robisz zdjęcia ?
Aparatem albo telefonem, zależy co mam przy sobie.
8. Jaki masz aparat ?
Canon PowerShot SX120 IS    Klik !
Canon EOS 400D DIGITAL



23 komentarze:

  1. Nawet jest moje moje pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję z powodu urodzin bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba każdą blogerkę cieszy jak ktoś odwiedza i komentuje jej bloga:)
    powodzenia w dalszym jego prowadzeniu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chcesz to obserwuj :)
    fajny blog :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo wiele blogów właśnie założyło bloga dzięki ankyl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed moim założeniem przez ponad miesiąc obserwowałam Ankyl.

      _______
      zapraszam

      Usuń
  6. Ciekawe odpowiedzi:)
    Zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo się można dowiedzieć. ;D
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh , do urodzin mojego bloga jeszcze łooohoho.
    Najlepsze że usunęłam wszystkie posty ;/
    Zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Z nazwą w sumei fajnie wyszlo, czasami taka spontaniczność się sprawdza. : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh no fajna nazwa,ale ważne że wszędzie jest dostępna:)

      Usuń

Czytam wszystkie Wasze komentarze, za każdy bardzo dziękuję. :) :*
Jeżeli dodasz komentarz, na pewno się odwdzięczę tym samym. :)